Brev:
Jern trods modermælkserstatning
29. december 2009
Alder:
4 mdr.
Jern trods modermælkserstatning
Kære Helen
Tak for dine gode svar - et hurtigt follow-up spørgsmål. Hvis jeg giver tvillingerne NAN2 - skal jeg så også give Glycifer/jern-tilskud? Tvillingerne er som du måske husker født for tidligt (34+2), og de har derfor fået Glycifer siden de var 4 uger .... men ja - det smager jo grimt, så kan vi slippe for det med NAN2 - så vil jeg gerne det ;o)
Drengen får nu 2 x grød hver dag - ca. 1/2 dl risgrød m/ sveskemos kl. 11-11.30 og ca. 1/4 hirsegrød med pære- & sveskemos kl. 17-17.30. Pigen får stadig kun MME - hun er langt fra klar endnu ... overhovedet ikke interesseret, men de er begge i super god trivsel nu - og har catched up på vækstkurverne ;o)
På forhånd tak
/Marianne - Tvillingemoren